Ostlemine e-poes ecocenter.ee on turvaline. Pakume Teile soodsat ja mugavat ostukeskkonda ning oleme Teile usaldusväärseks partneriks. Me müüme ainult kontrollitud päritoluga sertifitseeritud kaupa ning kontrollime kõiki tooteid enne müüki panekut.
Kliendi andmete privaatsus ja turvalisus on meile oluline. Kliendi andmeid ei edastata kolmandatele osapooltele, välja arvatud tellimuse täitmiseks või kui seadus seda kohustab.
Lisainfo
Lisainfo saamiseks toodete, tarne, maksetingimuste või muude küsimuste kohta võtke palun ühendust telefonil 53 483 678 või e-posti teel: info@ecocenter.ee
Müügitingimused
1. ÜLDTINGIMUSED
- Müügitingimused kehtivad ecocenter.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Ecocenter OÜ (edaspidi ecocenter.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
- Ecocenter.ee kasutajaks registreerides ja/või toodete ostmiseks kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
- Ecocenter.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse ecocenter.ee veebilehel.
2. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE
- Ecocenter.ee müüb ja Klient ostab e-poes pakutavaid tooteid.
- Ecocenter.ee ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Ecocenter OÜ arvelduskontole.
- Ecocenter.ee veebipoes tellimust vormistades ning maksmist sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.
3. HINNAD
- Kõik ecocenter.ee veebipoes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20% kuni 2024.a., mil käibemaksu määr tõuseb 22%-le.
- Ecocenter.ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
4. TELLIMUSE VORMISTAMINE JA KAUBA EEST TASUMINE
- Tellimuse tasumisel saab Klient valida omale sobiva makseviisi: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, COOP, Citadele, Revolut ja N26. Klient maksab 100% tellimuse summast tellimuse kinnitamiseks.
- Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse kohe peale seda, kui Klient on tasunud 100% tellimuse kinnitusest.
5. KOHALETOIMETAMINE
- Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib ecocenter.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.
- Ecocenter.ee veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.
- Sihtkoha või kokkulepitud aja muutumisest on Klient kohustatud teavitama ecocenter.ee koheselt enne kauba kohaletoomist.
- Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. Ecocenter.ee ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
- Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi, saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.
6. TAGASTAMISÕIGUS
- Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
- Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
- Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
- Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise avaldus vabas vormis e-posti aadressil info@ecocenter.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, toote nime ning arve või tellimuse numbrit.
- Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamise kulud.
7. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
- Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama ecocenter.ee’d probleemist e-posti aadressil info@ecocenter.ee ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed ja toote puudus. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui kahe kuu jooksul peale defekti avastamist.
- Ecocenter.ee ei vastuta:
- Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest
- Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel
- Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
8. VASTUTUS JA VÄÄRAMATUD JÕUD
- Ecocenter.ee vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Ecocenter.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
- Ecocenter.ee ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Ecocenter.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
9. PRIVAATSUS
- Ecocenter.ee veebilehe kasutamisega annab Klient selge ja teadliku nõusoleku ecocenter.ee’le enda isikuandmete töötlemiseks.
- Ecocenter.ee kasutab Kliendi esitatud informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks ja ei avalda neid kolmandatele osapooltele.
10. MUUD TINGIMUSED
- Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse. Ecocenter.ee-l on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Kohtusse.
Isikuandmete töötlemine
E-poe ecocenter.ee isikuandmete vastutav töötleja on Ecocenter OÜ, registrikood 16212789, aadress Kiige 1-2, Pärnu 80010 Pärnumaa, telefon 5348 3678 ja e-post info@ecocenter.ee (edaspidi “kaupmees”).
Milliseid isikuandmeid töödeldakse
- nimi;
- kontaktinfo, nagu telefoninumber ja e-posti aadress;
- maksja ja kohaletoimetamise aadress;
- kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
- klienditoe andmed;
- muu kliendiuuringute ja/või pakkumistega seotud teave.
Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse
- Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil. Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
- Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
- Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.
- Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.
- Isikuandmeid nagu e-posti aadress, telefoninumber, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).
- E-poe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse e-poe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
Isikuandmete edastamine volitatud töötlejatele
Kaupmees hoiab kliendi isikuandmeid, mis on talle teatavaks saanud kasutajakonto registreerimise ja kasutamise käigus, saladuses ning avaldab neid kolmandatele osapooltele üksnes kliendi nõusolekul, v.a. kui andmete avaldamise kohustus või õigus tuleneb õigusaktidest. E-poe kasutaja nõustub sellega, et kaupmehel on õigus kliendile sobivate teenuste osutamiseks töödelda tema andmeid, sh edastada kliendi andmeid isikutele, kes on seotud kaupmehe poolt kliendile teenuse osutamisega. Nimekiri volitatud töötlejatest:
Infotehnoloogia teenuste pakkujad – Isikuandmeid edastakse infotehnoloogia teenuste pakkujatele, sest see on vajalik e-poe funktsionaalsuse ja andmemajutuse tagamiseks
Majandustarkvara – raamatupidamistoimingute tegemiseks
- Profit
- Merit
Tarnijad – tellimuste edastamiseks kliendini:
- Itella
- Omniva
- DPD
Maksevahendajad – tellimuste eest tasumiseks
- Montonio
Turvalisus ja andmetele ligipääs
Isikuandmeid hoitakse Zone Media OÜ ( zone.ee ) serverites.
E-pood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.
Isikuandmete edastamine e-poe volitatud töötlejatele – isikuandmete töötlemine toimub e-poe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejad on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.
Isikuandmetega tutvumine ja parandamine
Nõusoleku tagasivõtmine
Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta e-poe kontohalduses.
Säilitamine
E-poe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.
Kui e-poes on ost sooritatud külalisena (ilma kasutajakontota), siis säilitatakse isikustatud ostuajalugu tähtajatult.
Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni (kolm aastat).
Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.
Kustutamine
E-poodi salvestatud isikuandmed koos kasutajakontoga saab kustutada e-poe kontohalduses.
Muude isikuandmete kustutamise kohta saate päringu esitada info@ecocenter.ee e-meilile.
Vaidluste lahendamine
Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel. Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).