Milliseid kohaletoimetamise viise saan valida?
Smartpost Itella, Omniva ja DPD pakiautomaadid.
Kas tellimused jõuavad korraga pakiautomaati?
Kui tellida tooteid erinevate Partnerite käest, siis saadetud tellimused saabuvad eraldi pakendites. Vastavalt laost väljasaatmise ajale, võivad pakid pakiautomaati või kulleriga kohale jõuda erinevatel aegadel.
Unustasin enda salasõna, mis ma nüüd teen?
Oma salasõna vahetamiseks minge salasõna muutmise lehele. Sisestage lahtrisse sama e-maili aadress, millega varasemalt oste tegite ning vajutage nuppu “Saada”. Meie saadame Teie e-posti aadressile edasised juhised salasõna vahetamiseks.
Kuidas saan leida toote, mida osta soovin?
Sul on võimalus sisestada e-poe päises asuvasse otsingusse tootenimetus, mida otsid. Sellisel juhul leiab e-poe otsingumootor sulle tooted, mis võivad sinu otsinguga sobida.
Mida tähendab külalisena ostu sooritamine?
Külalisena ostu tegemine tähendab seda, et Sa ei pea registreerima end meie kliendiks.
Tasusin kauba eest, kuid ma ei saanud tellimuse kinnitamiseks e-kirja. Kuidas saan kontrollida tellimuse staatust?
Peale ostu sooritamist saadetakse Sinu e-posti tellimuse kinnitus. Aga oma tellimuse staatust saad vaadata ka enda konto alt. Kui Sa ei saanud tellimuse kinnitamiseks e-kirja, siis palun võta meiega ühendust: info@ecocenter.ee
Kas saab tellimusi tellida ka välisriikidesse?
Praegu on võimalik tooteid saata Eesti pakiautomaatidesse.
Mis maksevõimalusi Te pakute?
Hetkel saab tasuda järgnevate makseviisidega: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, COOP, Revolut, Citadele ja N26.
Kas pakute ka mingeid allahindlusi või soodustusi?
Pakume jooksvaid kuupõhiseid allahindlusi. Pakume tasuta kohaletoimetamist pakiautomaatidesse alates 60€ ja ka kampaaniaid, kus kehtivad erinevad sooduskoodid.
Kas ostetud kaupa saab ka tagastada?
Juhul, kui Sulle toode ei sobinud on Sul õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja rikkumata!
Kas kaupa saab ka ümber vahetada?
Tooteid ümber vahetada ei saa. Kui aga toote vahetuse põhjuseks on meie eksimus, kus oleme saatnud teile vale toote, siis palume võtta meiega ühendust ning me lepime kokku, kuidas saaksime selle ise, oma kuludega, ümber vahetada. Kui aga tellisid oma tooted SmartPOST pakiautomaati, siis saad tooted tagastada unikaalse uksekoodiga, millega oma paki välja võtsid.
Kui palju kaupa ma tohin e-poest tellida?
Meil sellist piirangut ei ole. Kui tooteid on palju ja need ei mahu ühte pakendisse ära, siis komplekteerime ühe tellimuse mitmesse pakendisse.